Wednesday, May 7, 2008

Hospital Langkawi

Jururawat Hospital Langkawi Yang Membantu
Wad Bersalin Hospital Langkawi
Nurse Comel
Sarjan Ana & Kopral Eton
Aku, Lin dan Hj. Nassir Berbakti Kepada Negara
Aku Dermawan... haha..
Pn. Munaliz di temuramah oleh wartawan RTM Langkawi
Selesai Kerja-kerja Amal

Kawan-kawan Mabuk Laut
Staff Bertungkuslumus Sebab Nurse Segak2... haha...
Staff, Pelajar & Jururawat
Minah Saleh Pun Beranak Di Hospital Langkawi
Aku yang budiman... haha..

Sebelum aku meninggalkan OUM, bos aku Pn. Munaliz Hj. Musa memberikan projek terakhir untuk aku jalankan. Alhamdulillah dengan kerjasama beliau dan rakan-rakan yang lain, akhirnya projek kemasyarakatan terakhir aku bersama OUM dapat dijalankan.

11 & 12 Mac 2008 merupakan hari2 yang ditunggu oleh masyarakat Langkawi... haha.. Aku bersama kawan2 diiringi oleh Pn. Munaliz dan suami, kami menjayakan Program Sumbangan Peralatan Bayi & Hadiah di Wad Besalin dan Kanak2 di Hospital Pulau Lagenda.

Dengan kerjasama dari pelajar Hj. Nasir selaku ketua pelajar dan di bantu oleh En. Roslan (Kastam Langkawi), Cik Leen (RTM Langkawi) dan beberapa orang pelajar kami menyumbangakan peralatan bayi dan kanak2.

OUM baru saja kasi bonus 4 bulan... selepas kerja amal, apa lagi... xmuat feri nak bawak barang... haha... Terima aksih kepada penduduk serta kakitangan Hospital Langkawi kerana memberika kerja sama.


No comments: