Tuesday, May 6, 2008

Kelas Tok Arab D' Jitra

TOK ARAB KONVO

En. Zulkifli Ani Tutor Program

Penyampaian Sijil Penghargaan Kepada Ketua Pengarah ILP Jitra dan Pengarah Institut Malaysia/ Jepun Prai

Tok Arab Menerima Sijil OUM/ ILP

Wakil OUM Pn. Munaliz dan Prof. Madya Dr. Zul

Majlis Konvo Tok Arab Di Darulaman Suites 28 Febuari 2008

Aku, Tutor, Penyelaras ILP/OUM dan Tok Arab

Aku Mengajar Jugak... haha...

Pelajar English Courses Dari Riyad Plastic Technilogy Saudi King Arabia


Majlis Penyampaian Sijil Tamat OUM/ILP Seri Pertama Jitra

Aku menjadi penyelaras program English Work Place Communication untuk pelajar dari Riyad Plastic Technology Saudi Arabia. Aku telah mendapatkan kontrak program ini sebanyak 5 kemasukan. Setiap kemasukan seramai 6 hingga 12 orang. Pelajar ini merupakan Pensyarah dari Riyad Plastic Technology Saudi King Arabia datang mempelajari teknik pembuatan di ILP Jitra selama 4 minggu maulai 20 Januari - 20 Febuari 2008. ILP merupakan sebuah institusi pendidikan teknikal yang melahirkan tenaga mahir dalam bidang pembuatan. Aku sebagai pentadbir OUM Jitra mengabil peluang menawarkan program kerjasama dengan ILP bagi kursus english jangka pendik (Standalone OUMH1203). Kumpulan pertama seramai 7 orang telah menamatkan program ini pada 28 Febuari 2008.
Pada majlis konvo tersebut, OUM di wakili oleh Aku sebagai Pentadbir PPT Jitra, Pn. Munaliz Hj. Musa Pengarah PPW Kedah/ P. Pinang dan Prof. Madya Dr. Zulkifli Pengarah OUM/ Meteor Learning Centre. Manakala dari ILP ialah Pengarah Institut Latihan Malaysia/ Jepun Prai, Pengarah ILP Jitra dan Timbalan Pengarah ILP Jitra En. Azian Osman.
Aku juga mengucapkan ribuan terima kasih kepada En. Zulkifli Ani Pensyarah dari Polimas kerana menjayakan program ini dan beliau juga merupakan tenaga pengajar untuk program ini. Sekian. Terima kasih.

No comments: