Sunday, May 11, 2008

Majlis Perpisahan

Hari Terakhir Aku D' OUMDGCC
Anak2 Buah Aku Yang Nakal
Che Wan Bakar BBQ
Bos Aku Yang Comel
Kak Eton Rakan Aku Yang Baik
Depa Seronok Aku Blah... haha..
Wani Sedih Aku Dah Nak Blah....
Lunch Terakhir.... Aku Sebagai Bos Depa...
Dah tak lalu makan...
Kasi Hadiah Amirul
Aku Kasi Hadiah Kat Wani
28 Mac 2008 merupakan hari terakhir aku di OUM. Terima kepada Pn. Munaliz Hj. Musa Pengarah OUM Kedah, Perlis & P. Pinang, Fazliana Senior Exec, Kakton Senior Asst. Exec, non exec Rizal, Normayani, Pakmat, Amirul, Wani dll kerana banyak membantu aku selama bertugas di OUM selama 5 tahun.

Tak lupa kepada Pn. Munaliz kerana memberikan kepercayaan dan sokongan selama aku berkhidmat. Beliau merupakan the best person for the friend, officer, relatives, sister, mother, etc... Thank you all.



No comments: